fbpx
abc

כתיבה שיווקית

מסמך שיווקי

כתיבת מסמך שיווקי

מסמך שיווקי הינו החומר הפרסומי הראשון שאתם שולחים ללקוח שכבר התעניין בכם, ויש לו חשיבות רבה להמשך תהליך המכירה עם הלקוח. 

בהנחה וכבר נתקל בפרסום שלכם והשאיר פרטים, כעת עליכם לחזק אצל הלקוח את ההרגשה שבחר נכון לפנות אליכם ואת זה ניתן לעשות גם באמצעות המסמך שיווקי. זה לא משנה אם תשלחו אותו באופן מקוון או בדואר (מטעמים ירוקים דבר שקורה פחות ופחות), מה שחשוב הוא לעמוד במספר כללי ברזל כדי לעשות זאת נכון.

הנה נתון שחשוב שתקחו בחשבון:

יש לכם 3 שניות לתפוס את תשומת הלב של הלקוח על מנת שיבחר להמשיך ולקרוא את  המסר שלכם.

מה אפשר לעשות ב 3 שניות?

  1. לכתוב כותרת מושכת
  2. לדבר במספרים
  3. ליצור טיזר בולט מאוד בעיצוב המסמך

 אם הצלחתם, מובטחת לכם שימת הלב של הלקוח גם לפרטים היותר טכניים ויבשים שאתם מעוניינים להציג בגוף המסמך. חשוב לא להכביר כאן באינפורמציה, על מנת לא לאבד את הלקוח.

לסיום, חשוב לתת תוקף באמצעות סיפורי הצלחה והמלצות, הצגת לקוחות שעובדים עמכם ולצרף קריאה לפעולה. הפעולה צריכה להיות זו שאתם חפצים ביקרה: תאום פגישה, הצטרפות לקורס, רכישה.

בשונה מפרסום במדיות שם אנו לא דוחפים לרכישות, המסמך השיווקי נועד בדיוק לשם כך וחשוב מאוד שהקריאה לפעולה תהיה אחת (לא לבקש מספר דברים) ותהיה ברורה.

 

זקוקים למסמך שיווקי? צרו עמנו קשר כאן

מה אני עושה?

פרסום דיגיטלי

ניהול קמפיינים ממומנים בפלטפורמות החברתיות השונות: פייסבוק,אינסטגרם, גוגל, לינקדאין וטאבולה

כתיבת תוכן

כמה פעמים קרה לכם שרצים לכתוב משהו: רעיון שעלה לכם בראש, טקסט המתאר את פועלכם, טקסט המתאר את המוצר או השירות שלכם, סיפור החיים או אפילו את קורות החיים שלכם…

ייעוץ שיווק ואסטרטגיה

פעילות עסקית ללא אסטרטגיה שיווקית, משולה מבחינתי לשיט באנייה בלי מצפן. אף אחד לא היה רוצה לצאת לנסיעה שכזו רק על סמך הכוכבים שבשמיים.

קורסים יישומייים

קורסים יישומיים לעבודה בפלטפורמות הפרסום השונות: פייסבוק מתקדמים, פייסבוק מתחילים, גוגל ולינקדאין

ליווי בהוצאה לאור וגיוס המונים

ליווי מקצועי ואישי בתהליך הוצאת ספר לאור והקמת קמפיין לגיוס המונים עד להגעה ליעד

ניהול קהילות

ניהול קהילות וירטואליות בפלטפורמות שונות: דפים עסקיים, ניהול מועדון חברים ועוד

אבג

בואו נתחיל

זקוקים לשירותי כתיבה?

פתח שאלון