abc

קשר עם הקהילה

תוכן לאתר

כתיבת תוכן לאתר

כתיבת תוכן איכותי ומקורי לאתר היא השלב החשוב ביותר בהקמת נכס דיגיטלי.

בעולם בו ברור לכל כי "אם אתה לא שם אתה לא קיים", כדאי שמה שאתם משאירים "שם" להציג ולספר על העסק, יהיה כתוב באופן שיגרום לאנשים לרצות לקרוא עוד. במילים אחרות אנו מאמינים ששיווק היום הוא לא מה שאתם מוכרים אלא הסיפור שאתם מספרים ולכן כדאי שיהיה לכם סיפור מעניין וברור לקורא, כי אתם לא נמצאים שם כל הזמן כדי לספר אותו!

 

אז מה הסיפור שלכם?

בעלי עסקים רבים מעידים שקשה להם לספר על עצמם. כשזה מגיע לתיאור פועלם באופן מחמיא ומושך, רבים מהם מוצאים את עצמם במבוכה או חסרי מילים, ובעוד שלכל אדם ולכל עסק יש סיפור, מעט מאוד מהסיפורים הללו, כתובים באופן עמוק ומשכנע, המפעיל רגש ומניע לפעולה.

 

 אז מה חשוב לזכור כשכותבים תוכן לאתר?

ראשית, ולפני שמתחילים כדאי לערוך מחקר מילות חיפוש המתאימות לענף בו אתם פועלים. בהמשך, מילות חיפוש אלו יוטמעו בתוך הטקסטים שתכתבו ויאפשרו ללקוחות להגיע אליכם באופן אורגני. מחקר מילות חיפוש ניתן להזמין אצל מומחה SEO שיחד עמכם, יאפיין את הענף ויבחר את המתחרים הרלוונטיים עבורכם, ודרכם יאתר באלו מילות חיפוש הם משתמשים וכדאי גם לכם להשתמש.

שנית, עוד לפני הכתיבה, חשוב לאפיין את האתר על פי מבנה העסק, ובכך לבנות אתר ודפים שמייצגים נאמנה את פועלכם ואת השירותים אותם אתם מציעים. מבנה נכון, מאפשר חווית משתמש טובה וסריקה נוחה עבור גוגל בפרט ומנועי חיפוש בכלל, ועבורכם זה לבד, שווה לא מעט כסף, מכיוון שאתר שבנוי נכון, נסרק בקלות, מוצג יותר גבוה בתוצאות החיפוש ומזרים אליכם לקוחות בקלות וללא קידום ממומן.

לאחר ביצוע השלבים הקודמים, אפשר לגשת לשלב הכתיבה וכאן אתם בהחלט מוזמנים לכתוב עצמכם, אך המלצתי היא לתת לאיש מקצוע את המשימה, מכיוון שמעבר לשפה אינפורמטיבית, חשוב להשתמש בשפה ברורה, נוחה לקריאה ומזמינה לפעולה, קרי, שפה שיווקית.

זקוקים לתוכן לאתר? הגעתם למקום הנכון! השאירו פרטים ונחזור אליכם

 

מה אני עושה?

פרסום דיגיטלי

ניהול קמפיינים ממומנים בפלטפורמות החברתיות השונות: פייסבוק,אינסטגרם, גוגל, לינקדאין וטאבולה

כתיבת תוכן

כמה פעמים קרה לכם שרצים לכתוב משהו: רעיון שעלה לכם בראש, טקסט המתאר את פועלכם, טקסט המתאר את המוצר או השירות שלכם, סיפור החיים או אפילו את קורות החיים שלכם…

ייעוץ שיווק ואסטרטגיה

פעילות עסקית ללא אסטרטגיה שיווקית, משולה מבחינתי לשיט באנייה בלי מצפן. אף אחד לא היה רוצה לצאת לנסיעה שכזו רק על סמך הכוכבים שבשמיים.

קורסים יישומייים

קורסים יישומיים לעבודה בפלטפורמות הפרסום השונות: פייסבוק מתקדמים, פייסבוק מתחילים, גוגל ולינקדאין

ליווי בהוצאה לאור וגיוס המונים

ליווי מקצועי ואישי בתהליך הוצאת ספר לאור והקמת קמפיין לגיוס המונים עד להגעה ליעד

ניהול קהילות

ניהול קהילות וירטואליות בפלטפורמות שונות: דפים עסקיים, ניהול מועדון חברים ועוד

אבג

בואו נתחיל

זקוקים לשירותי
כתיבה?

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
פתח שאלון