abc

קשר עם הקהילה

משלוח ניוזלטר

כתיבת ניוזלטר

 לשמור על קשר קבוע עם הלקוחות והעוקבים שלכם היא משימת המשימות בעסק.

מכיוון שהאלגוריתמים במדיות החברתיות קובעות עבורנו מי יראה את התוכן שאנו מעלים ומי לא, חשוב מאוד לשמור על קשר עם הלקוחות והעוקבים בדרך אמצעית, ישירות לתיבת המייל, כמובן בכפוף לחוק הספאם.

השיקול הראשון ליצירת רשימת תפוצה וניוזלטר על בסיס קבוע הוא שהלקוחות הממירים ביותר אלו שמבצעים עסקאות ובסופו של דבר רוכשים את המוצר או השירות שלנו, הם אלה שאנו שומרים איתם על קשר. 

השיקול השני הוא שבניוזלטר אפשר להעביר הרבה יותר תוכן משניתן להעביר בפוסטים במדיות החברתיות, אפשר להרחיב ולתאר את חזון החברה, להציע הצעות מפורטות, בניוזלטר אפשר לא רק לשווק, אפשר גם למכור.

איך כותבים ניוזלטר נכון?

כדאי שלכל ניוזלטר יהיה מראה קבוע ומבנה דומה . האחידות מאפשרת לקורא לזהות את התוכן ואת המקור שלו, כאשר הוא קורא מתמיד. קיימות כיום מגוון פלטפורמות לדיוור אלקטרוני המציעות תבניות קבועות לצד אפשרויות עיצוב מותאמות אישית ביניהן: Smoove, שלח מסר, רב מסר, Activetrail, Mail Chimp ועוד

 

שימוש בכותרת שמושכת תשומת לב

הכותרת היא הטקסט הראשון עליו מסתכל הקורא, בפתיחת המייל. הכותרת מופיעה גם בנושא המייל וגם בפתיח שלו וכלן חשוב שתהא זו כותרת מעניינת ומושכת, שמרמזת על הכתוב אך לא מגלה את הכל.

כתיבת תוכן בעל ערך אמיתי לקורא 

חשוב שהניוזלטר יכיל תוכן בעל ערך לקורא. ערך שהקורא יוכל להעריך: טיפים, סרטוני Howto, תגליות חדשות ומחקרים מעניינים מעולם התוכן שלנו, כל אלו יהפכו את התוכן מעוד תוכן שיווקי שמנסה למכור, לתוכן שבא להעניק ידע.

 הנעה לפעולה

חשוב שבכל ניוזלטר תהיה רק הנעה לפעולה אחת, על מנת שבסופו של דבר נוכל למנף את הניוזלטר להמרות ואל נבלבל את הקורא במספר רב מדי של פעולות שאנו רוצים שהוא יעשה: רכוש עכשיו בהנחה או הצטרף לקורס הדיגיטלי או הירשם לקבוצת הסודית, בכל ניוזלטר רק פעולה אחת.

לסיכום, חשוב שהכתיבה תהיה תקנית ורהוטה, מנוסחת היטב ולא טרחנית.

זקוקים לשירותי כתיבה? השאירו פרטים בטופס מטה ונחזור אליכם

 

 

 

 

 

מה אני עושה?

פרסום דיגיטלי

ניהול קמפיינים ממומנים בפלטפורמות החברתיות השונות: פייסבוק,אינסטגרם, גוגל, לינקדאין וטאבולה

כתיבת תוכן

כמה פעמים קרה לכם שרצים לכתוב משהו: רעיון שעלה לכם בראש, טקסט המתאר את פועלכם, טקסט המתאר את המוצר או השירות שלכם, סיפור החיים או אפילו את קורות החיים שלכם…

ייעוץ שיווק ואסטרטגיה

פעילות עסקית ללא אסטרטגיה שיווקית, משולה מבחינתי לשיט באנייה בלי מצפן. אף אחד לא היה רוצה לצאת לנסיעה שכזו רק על סמך הכוכבים שבשמיים.

קורסים יישומייים

קורסים יישומיים לעבודה בפלטפורמות הפרסום השונות: פייסבוק מתקדמים, פייסבוק מתחילים, גוגל ולינקדאין

ליווי בהוצאה לאור וגיוס המונים

ליווי מקצועי ואישי בתהליך הוצאת ספר לאור והקמת קמפיין לגיוס המונים עד להגעה ליעד

ניהול קהילות

ניהול קהילות וירטואליות בפלטפורמות שונות: דפים עסקיים, ניהול מועדון חברים ועוד

אבג

בואו נתחיל

זקוקים לשירותי
כתיבה?

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
פתח שאלון