abc

כתיבה מקצועית

מאמרים

כתיבת מאמרים

כתיבת מאמרים מוגדרת ככתיבה מקצועית  ובשונה מכתיבת תוכן לדפי אתר או פוסטים לרשתות החברתיות, היא אינה כתיבה אינטואיטיבית ומצריכה מחקר וידע מקדים על נושא המאמר, לפני שניגשים תכל'ס למלאכת הכתיבה.

מאחר ומאמר בא להציג בתוכו נושא ברור, שאלה עליה רוצים לענות או הבעת עמדה והצגת התימוכין בתוכן המוצג, יש צורך בבחירת כותבי תוכן שיודעים להציג תוכן באופן לוגי, קוהרנטי וקריא.

אספנו עבורכם רשימת שאלות מנחות, שתשובה עליהן, תכין אתכם היטב לתהליך הכתיבה:

 מהו נושא המאמר? לאיזה תחום הוא שייך?

  1. מי קהל היעד שאמור לקרוא את המאמר? במידה ומדובר בקהל מקצועי ומומחה, הצעתנו היא  שבעל המקצוע יכתוב את המאמר בעצמו או שיבקש מאיש מקצוע אחר לכתוב עבורו, ולאחר מכן יעבירו לעריכת תוכן והגהה. במידה ומדובר בקהל שרוצה ללמוד או בקהל חסר ידע לחלוטין אפשר להפנות את משימת הכתיבה לכותב תוכן חיצוני שאינו איש מקצוע.
  2. האם המאמר מיועד גם למטרות שיווקיות? במידה וכן יש להכיל עליו כללי כתיבת SEO ולהשתמש בשפה שמניעה לפעולה ואל רק מעבירה אינפורמציה.

 ישנם כללי כתיבה שכדאי לשמור עליהם בכתיבת מאמר, זאת כדי להקל על הקורא להבין לקראת מה הוא נכנס.

  • רצוי להתחיל בפסקה המסבירה באופן כללי על מה מדבר המאמר, איזו טענה הוא מנסה לבסס. אילו טיעונים ינסו לתמוך ואילו יפריכו אותה.
  • בגוף המאמר, נציג את העובדות באופן מאורגן והגיוני על פי רצף אירועים או על פי טבלת זמנים, כך שלקורא יהיה קל לעקוב.
  • בפסקת הסיכום נציג את המסקנה שהתקבלה או לא התקבלה מהמידע שהצגנו.

 

יש לכם תוכן מקצועי שאתם מעוניינים לפרסם? נשמח לכתוב אותו עבורכם בצורה המקצועית, הקריאה והמעניינת ביותר. צרו קשר>>

 

 

 

 

 

אבג

בואו נתחיל

זקוקים לשירותי כתיבה?

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
פתח שאלון