ppc

ניהול קמפיינים ממומנים

פרסום דיגיטלי

פרסום דיגיטלי

מטרתו של פרסום, כל פרסום, היא להביא רעיון, מוצר או פרסונה למודעות בקרב אוכלוסיית אנשים מסוימת.

כמו בכל תהליך שכנוע, אנו מנסים לעודד את הלקוח הפוטנציאלי שלנו לקנות מאתנו רעיון, מוצר או עמדה ובכדי שזה יקרה, עלינו לדאוג שייחשף למסרים שלנו מספר לא מבוטל של פעמים.

המספר שמדברים עליו כיום הוא לפחות 6 פעמים, לפני שלקוח יזכור שראה מסר שלנו ומשום כך, בפרסום אנחנו "מבשלים" את הלקוח לאט לאט עד שמציגים בפניו את הצעה ערך הרלוונטית לו. לתהליך זה אנו קוראים "משפך שיווקי".

פרסום הוא פעולה הכוללת את השלבים הבאים:

  • גיבוש קונספט ומסר ייחודיים ומושכים, הכוללים טקסט קצר וחד וקריאייטיב מתאים
  • בניית משפך שיווקי המעביר את הלקוח תהליך במהלכו הוא חווה אותנו
  • הגדרת קהל היעד בצורה מפורטת ומדויקת
  • בחירת הפלטפורמה הפרסומית בה ניתן לאתר את קהל היעד הרלוונטי לנו
  • העלאת הקמפיין לאוויר בזמן ובמקום המתאים
  • ניהול הקמפיין וביצוע אופטימיזציה בהתאם לנתונים שמתקבלים תוך כדי הפעלת הקמפיין

לינקדאין

גוגל

אינסטגרם

פייסבוק

מה אני עושה?

פרסום דיגיטלי

ניהול קמפיינים ממומנים בפלטפורמות החברתיות השונות: פייסבוק,אינסטגרם, גוגל, לינקדאין וטאבולה

כתיבת תוכן

כמה פעמים קרה לכם שרצים לכתוב משהו: רעיון שעלה לכם בראש, טקסט המתאר את פועלכם, טקסט המתאר את המוצר או השירות שלכם, סיפור החיים או אפילו את קורות החיים שלכם…

ייעוץ שיווק ואסטרטגיה

פעילות עסקית ללא אסטרטגיה שיווקית, משולה מבחינתי לשיט באנייה בלי מצפן. אף אחד לא היה רוצה לצאת לנסיעה שכזו רק על סמך הכוכבים שבשמיים.

קורסים יישומייים

קורסים יישומיים לעבודה בפלטפורמות הפרסום השונות: פייסבוק מתקדמים, פייסבוק מתחילים, גוגל ולינקדאין

ליווי בהוצאה לאור וגיוס המונים

ליווי מקצועי ואישי בתהליך הוצאת ספר לאור והקמת קמפיין לגיוס המונים עד להגעה ליעד

ניהול קהילות

ניהול קהילות וירטואליות בפלטפורמות שונות: דפים עסקיים, ניהול מועדון חברים ועוד

אבג

בואו נתחיל

צריכים קידום ממומן?

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
פתח שאלון